Aankomst @ New Zealand - Reisverslag uit Te Aroha West, Nieuw Zeeland van Bertina Kuiper - WaarBenJij.nu Aankomst @ New Zealand - Reisverslag uit Te Aroha West, Nieuw Zeeland van Bertina Kuiper - WaarBenJij.nu

Aankomst @ New Zealand

Blijf op de hoogte en volg Bertina

20 November 2012 | Nieuw Zeeland, Te Aroha West

Zo mijn eerste verhaaltje @ New Zealand.. Na een drege vlucht ben ik 19 november aangekomen op het vliegveld in Auckland, daar stond de familie op mij te wachten. De kids weer terug in de auto en toen nog een dik uur rijden voor ik op de farm was aangekomen. Met de kinderen was het gelijk al dikke pret in de hele tijd in de auto, Tinaa Tinaa... En ik was zooo moe;)

Eerst even eten en douchen en toen met de boer (Syds jan) het bedrijf bekijken, het is echt mega groot en overal wel een gebouw eerst maar even naar de melkerij kennismaken met de werknemers (en gelijk ook Engels bij leren) Daarna naar de koeien en kijken waar al 't land is zoveel om in te verdwalen!! Ook moest ik rijden en dat is toch wennen, aan de verkeerde kant rijden en ook nog in een automaat hmmm echt niet mijn ding tot nu toe:P Om 19.00 uur weer in huis wat eten en toen ook al snel naar bed..

Vandaag mocht ik nog even uitslapen, even ontbijten eieren met kaas en spek:O En toen met Syds Jan mee. Een van de werknemers was aan het maaien ik ben met hem mee gegaan zo kon ik dat ook gelijk leren, daarna zelf gemaaid en dat ging prima. 's middags een hok gesloopt met allemaal 'kiwi's' vreemde sjakies zitten erbij maar wel heel gezellig tenminste voor zover ik ze kan verstaan. Nu nog even lekker genieten van het weer zo'n 21 graden en dan maar weer lekker slapen.

  • 20 November 2012 - 09:32

    Bertina:

    Hee Tien,
    Ben blij dat je heelhuids bent aangekomen.
    Gelijk al aan de bak zie ik wel.Dat rijden aan de andere kant ,leert denk ik snel genoeg.
    Je krijgt een stevig ontbijtje ,zie ik ,maar dat moet ook wel want er moet wat gebeuren he.
    Gelukkig is je eerste indruk goed .Heel veel plezier en oant un oare kear.

    Groetjes en dikke tut fan us allegear .
    Boersma tjes ut workum

  • 20 November 2012 - 12:18

    Cindy:

    heey zus
    mooi dat je het daar zo naar je zin hebt en direct een goeie klik met de kinderen. ook mooi dat je even kon uitslapen en dat je een lekker ontbijt daar kreeg ik wens jou veel plezier en hou ons op de hoogte
    en succes met het werken.
    groetjes jou zusje

  • 20 November 2012 - 12:18

    Cindy:

    heey zus
    mooi dat je het daar zo naar je zin hebt en direct een goeie klik met de kinderen. ook mooi dat je even kon uitslapen en dat je een lekker ontbijt daar kreeg ik wens jou veel plezier en hou ons op de hoogte
    en succes met het werken.
    groetjes jou zusje

  • 20 November 2012 - 16:31

    Johanna :

    Haai Bert!
    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad. Het is allemaal spannend, allerlei nieuwe indrukken en mensen die je nog moet leren kennen maar dat komt wel goed! Ik zie uit naar de foto's van het bedrijf. Ik had al kunnen zien dat het erg groot is inderdaad!

    Veel plezier en lekker genieten! Hier is ook alles goed, druk aan het werk ;)

    xxx Joshi

  • 20 November 2012 - 17:02

    Aukje:

    Hee Spetter..!!

    Wat fijn dat je goed bent aan gekomen... En toch ook logisch dat jij meteen met de kids overweg kan... :P Had niet anders verwacht... ;-)
    Ik weet niet of je me nog geappt had maar m'n tel is kapoet... Volgende week maandag issie weer heel...
    Weet je het ff... :P
    Maaruh lekker mooi weer dus... Jaloers...!! Hier wordt het nu echt wel koud hoor.. Haha...
    Ik ben benieuwd naar je andere verhalen en foto's van je belevenissen..!!
    Geniet ervan meid..!!

    Dikke tut Auk!!

  • 20 November 2012 - 17:14

    Ranjana:

    Hoi Bertina,

    Wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Oh 21 graden dat is wel een lekkere temperatuur. Leuk om je zo een beetje in de gaten te kunnen houden! Ben erg benieuwd hoe het allemaal bevalt maar dat komt vast en zeker goed. Heel veel (werk) plezier en succes met je Engels ;)

    Liefs Ranjana

  • 20 November 2012 - 17:57

    Anke:

    Hey meid,

    Wat super om te lezen dat je een goede reis hebt gehad, en niet in een ander land bent geland haha.
    Dat je meteen een goede klik had met de kinderen had ik idd niet anders verwacht. Veel werk plezier en ik wacht nu al met smart op het volgende verhaal.......

    Liefs Anke

  • 20 November 2012 - 18:39

    Ilona:

    Hey meis,

    Zo dat is wel een lange reis. Fijn dat je goed bent aangekomen!! En wel leuk dat er kids zijn en dat je er een klik mee hebt. Ben echt jaloers op het weer.

    Lekker genieten en succes daar met het werk!!

    Kuszzzzzzzzzzz Ilona

  • 20 November 2012 - 19:43

    Grytsje:

    Bertina, je bent er!! Ik zal je volgen de komende tijd, het ga je goed!
    Dikke tút, tante Gryt.

  • 20 November 2012 - 21:15

    Aukje:

    Ha die Bertina!

    Klinkt wol efkes as n fermoeid eintsje mar t komt fast allegear goed! Mar lekker geniete en net ferdwaale hjer dder ien die stikjes lân!
    Wat t waar betreft dan wie ik graag mei dy mei gongen, bah der is hjir niks oan. Wat silst lekker brûn wese ast wer thus komst.
    Mar lekker geniete!

    gr, Aukje en kroepke fan Hendrik

  • 22 November 2012 - 16:48

    Hetty:

    Hallo Bertina, wat stoer zeg: Je bent er nu echt! Je werd meteen goed ontvangen dus, dat is fijn. lekker genieten, lekker werken en veel plezier vooral! groetjes, hetty

  • 22 November 2012 - 20:34

    Jochem:

    Hee faam

    Mooi dat je goed aangekomen bent.
    Ben al jaloers alleen al op het weer daar.
    Maar veel plezier daar en geniet ervan

    XX jochem

  • 23 November 2012 - 11:58

    Tineke Vd M:

    Heee Kanjer gelukkig goed over gekomen wat n reis he. Nou ik lees t wel dat de klik er al is heel fijn . Die mensen hebben n makkie aan jou want je kan alles op hun werk bebied. Heel veel plezier en gezelligheid met zn allen en ik denk dat dat wel los zal gaan . tot horens groetjes tineke.

  • 24 November 2012 - 22:01

    Henkie & Jeltsje:

    Hee Bertina,

    Lange reis maar het is het vast meer dan waard.
    Je hebt de mooiste tijd uitgezocht, lekker weer en het wordt alleen maar beter.
    Lekker aan de BBQ met de Maori?



    Groeten uit Joure

  • 30 December 2012 - 12:27

    Karin Tolkamp:

    ha bertina,

    zo we hebben met z'n allen je reisverslag incl.foto's doorgenomen.wat geweldig!!! leuk al die foto's,een mooie natuur,aangename temperatuur ...wat wil je nog meer.
    heike zat al kwijlend te kijken naar de trekkers.( op dat ouderoestgeval na dan)ze vroeg zich af hoeveel koeien ze daar hebben.
    we wensen je een hele fijne tijd toe,geniet ervan en suc.6 toegewenst.
    groeten van de achterhoekers;Ronnie,karin,koen en heike tolkamp.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Aroha West

Bertina

Werken @ Nieuw Zeeland

Actief sinds 07 Nov. 2012
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 40397

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 01 Juni 2015

Bertina Back down under!!

17 November 2012 - 23 April 2013

Nieuw Zeeland

20 April 2013 - 23 April 2013

Vakantie @ Kuala Lumpur

Landen bezocht: